باند کشی پزشکی راهی برای درمان دردهای پیاپی دست شما

کینزیوتیپینگ همچنین می تواند به عنوان مکملی برای انواع دیگر درمان های توانبخشی یا زیبایی استفاده شود. به عنوان مثال باند کشی پزشکی در روش‌های درناژ لنفاوی برای از بین بردن سلولیت، اگر بعداً نوارهای حرکتی روی ناحیه اعمال شود، درناژ در روزهای بعد بسیار بیشتر می‌شود.

در فرآیندهای توانبخشی آسیب، به بیمار اجازه می دهد تا تحرک خود را ادامه دهد و تمرینات عملکردی را کامل کند، به این معنی که لازم نیست در تمام مدت آسیب کاملاً ساکن یا بی حرکت باشد.

یکی از مهمترین نکاتی که در موفقیت درمان با نوارهای عصبی عضلانی تأثیر می گذارد این است که نوارهای حرکت شناسی به خوبی قرار گرفته اند و برای این کار باید هنگام استفاده از آنها توجه ویژه ای شود.

اول از همه، پوست ناحیه مورد درمان باید با در نظر گرفتن این موارد آماده شود.

1. تمیز و خشک باشد: اثری از تعریق و استفاده از کرم نداشته باشد. زیرا چسبندگی نوار را مختل می کند.

2. – اپیلاسیون: اگر ناحیه ای است که در آن موهای بدن زیاد است، بهتر است قبل از چسباندن نوار، آن را اپیلاسیون یا تراشید. زیرا تأثیر منفی بر پایبندی دارد.

همچنین باید بانداژ را آماده کنیم و انتهای آن را گرد کنیم تا از جدا نشدن نوار هنگام ساییدگی به لباس جلوگیری کنیم. قبل از بریدن نوار، آن را روی ناحیه ای که قرار است اعمال شود اندازه بگیرید، به طوری که ماهیچه در حال کشش است و در هر انتها چند سانتی متر حاشیه باقی بگذارید.

به محض قرار دادن باند، باید آن را مالش دهید. از آنجایی که چسب با حرارت فعال می شود و به این ترتیب بهتر روی پوست ثابت می شود.

قرار دادن همیشه باید توسط یک متخصص (فیزیوتراپیست، متخصص پا، پزشک توانبخشی…) انجام شود، زیرا ما قبلاً نیاز به تشخیص آسیب شناسی داریم.

پس از اعمال، نوار عصبی عضلانی چند روز روی پوست باقی می ماند. اما باید در نظر داشت که برای دوش گرفتن یا انجام تمرینات بدنی باید حداقل 30 دقیقه پس از مصرف آن صبر کرد.

خرید باند عصبی عضلانی در آزمایشگاه های هربیتاس ما همیشه در خدمت متخصصان هستیم، بنابراین، در کاتالوگ گسترده ما می توانید نوارهای حرکت شناسی را برای کاربردهای مختلف پیدا کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.