خاک نرم و درمان پا درد در چین

خاک های شنی اغلب خشک، فقیر از نظر مواد مغذی و بسیار زهکشی هستند. آنها کمی (یا اصلاً) قادر به انتقال آب به لایه های عمیق از طریق مویینگی نیستند. بنابراین، خاک نرم ورزی خاک های شنی در بهار باید به حداقل برسد تا رطوبت در بستر بذر حفظ شود.

توانایی خاک های شنی برای حفظ مواد مغذی و آب را می توان با افزودن مواد آلی بهبود بخشید.این خاکها از نظر توانایی تشکیل پوسته که اغلب بسیار سخت است با خاکهای شنی تفاوت دارند.

اگر آنها بیش از حد کار شوند، می توانند فشرده شوند که توانایی آنها برای نفوذ آب در دوره های مرطوب را کاهش می دهد. در هوای خشک می توانند سفت شوند و کار با آنها دشوار باشد.

با این حال، به طور کلی کار با آنها آسان تر است و می توانند حجم قابل توجهی آب را ذخیره کنند. آنها نیاز به تثبیت خوبی دارند، اما باید از کار در هوای مرطوب اجتناب شود.این خاک ها با خاک های قبلی متفاوت هستند زیرا می توانند در معرض پوسته پوششی بسیار شدید قرار گیرند.

پوسته آنقدر سخت است که از بین بردن آن دشوار است. با خاک رس و مواد آلی کم، تشکیل سنگدانه ها اغلب ضعیف است.

این خاک ها ظرفیت خوبی برای انتقال آب با عمل مویرگی از لایه های عمیق دارند، اما انتشار آن کند است و بنابراین نیاز آبی گیاهان پوشش داده نمی شود. رنگ این خاک ها تیره تر و تجمعات آنها مشخص تر است.

تجمع خطر تشکیل پوسته را کاهش می دهد. این خاک ها در صورت درست بودن میزان آب به راحتی کار می کنند. اگر خاک خیلی خشک باشد، خطر تشکیل کلوخه یا اگر خیلی مرطوب باشد، وجود دارد. ساختار آنها را می توان به لطف آب و هوا، ریشه و … بهبود بخشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.