در کانکس ۶ متری در اصفهان تعدادی بچه شیر پیدا شد

با این حال، کانکس ۶ متری در اصفهان شامل ساخت قطعات خارج از محل و سپس انتقال ماژول ها به قطعه زمین برای نصب نهایی است. هر ماژول معمولاً دارای تمام اصول اولیه است، مانند لوله کشی، برق، درها و کمدها و معمولاً می توانید چندین ماژول را به هم متصل کنید تا یک خانه بزرگتر را تشکیل دهید.

همچنین خانه‌های پانل‌بندی‌شده و خانه‌های کیت با ما در اینجا بمانید. خانه های پانل بندی شده از (شما حدس زدید) پانل ها یا دیوارهای کامل ساخته می شوند که سپس به محل ساخت منتقل می شوند.

آنها به کارهای تکمیلی داخلی بیشتری نیاز دارند، بنابراین زمان ساخت در محل طولانی تر است. کیت خانه ها می توانند در هر شکل یا اندازه ای باشند و مانند یک قفسه کتاب استادانه Ikea هستند.

قطعات در یک کارخانه ساخته و بریده می شوند و سپس همراه با دستورالعمل ها برای ساخت و ساز به محل ساخت ارسال می شوند.

و فقط برای اینکه کارها واقعاً پیچیده شوند، برخی از تولیدکنندگان دسته های فوق را ترکیب می کنند. به عنوان مثال، یک سازنده پیش ساخته ممکن است ماژول ها را با دیوارهای پانل بندی شده ترکیب کند تا یک طرح خاص ایجاد کند.

چه یک خانه پیش ساخته مدولار انتخاب کنید یا یک خانه کیت، آنها می توانند از نظر اندازه و سبک های معماری متفاوت باشند.

آن سوله اداری 250 متری در حیاط همسایه شما؟ این یک پیش ساخته است همینطور با یک کابین زیبا به مساحت 1000 فوت مربع در جنگل. اما خانه های مدرن و پیش ساخته 3000 فوت مربعی نیز وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.