لوله گازی سپنتا و رویش درخت میلیارد دلاری در آن

لوله های فولادی ضد زنگ موج دار انعطاف پذیر: این نوع سیستم لوله گازی سپنتا انعطاف پذیری بالایی دارد و نصب آن آسان است.

در مکان های پرخطر بلایای طبیعی، فولاد ضد زنگ انعطاف پذیر به خوبی کار می کند. انعطاف پذیری لوله های راه راه آسیب را به حداقل می رساند و به طور گسترده برای سیستم های لوله کشی گاز داخلی استفاده می شود.

فولاد گالوانیزه: لوله های گاز فولادی گالوانیزه انرژی کارآمد، همه کاره و بادوام هستند. آنها در خطوط گاز داخلی و خارجی کاربرد دارند. با این حال، از آنجایی که لوله های گاز فولادی گالوانیزه کار فشرده ای دارند، معمولاً در ساخت و سازهای جدید استفاده نمی شوند.

لوله های گاز آهنی مشکی: این رایج ترین ماده برای لوله های گاز است. این نوع سیستم لوله کشی گاز که هم در کاربردهای داخلی و هم در بیرون استفاده می شود.

قوی، مقاوم در برابر حرارت است و می تواند یک مهر و موم هوا را ایجاد کند. با این حال، سیستم های لوله کشی گاز آهن سیاه باید به طور منظم نگهداری شوند زیرا مستعد خوردگی هستند و درزگیر آنها می تواند خراب شود.

سیستم لوله کشی گاز پی وی سی: لوله های گاز پی وی سی به دلیل مقاومت در برابر خوردگی و دوام بالا به طور گسترده ای برای خطوط گاز زیرزمینی خارجی استفاده می شود. لوله های PVC اقتصادی هستند اما برای جلوگیری از شکستگی نیاز به نصب دقیق دارند.

لوله های گاز HDPE: لوله های HDPE نیز گزینه خوبی برای خطوط گاز زیرزمینی خارجی هستند. لوله های گاز HDPE انعطاف پذیر و نسبتا ارزان هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.