کشف چاقو قدیمی از جنس طلا در غار علیصدر

هنگام انتخاب چاقوی سرآشپز باید به دنبال تعادل و راحتی باشید. اندازه و وزن چاقو قدیمی باید مناسب آشپز باشد. البته این هم روی تیغه و هم روی دسته تاثیر می گذارد. این یکی از نظر طول و عرض باید کاملاً با دست شما سازگار شود.

خرید چاقو ممکن است گاهی اوقات کمی سخت باشد. برای درک تفاوت بین چاقوهای مهر شده و جعلی به کمک نیاز دارید؟ آیا نمی توانید یک برش مستقیم را از یک لبه دندانه دار تشخیص دهید.

یا دوست دارید بدانید کدام چاقو برای شما بهتر عمل می کند؟ ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. کارشناسان ما در هنگام خرید چاقو به سوالات متداول پاسخ می دهند.

تفاوت بین چاقوهای مهر شده و جعلی چاقوهای تیغه فورج از یک تکه فلز ساخته شده اند، بنابراین یک انتقال بدون درز از تیغه به دسته با یک بخش برآمده به نام بالستر وجود دارد. چاقوهای مهر شده از یک ورق فولادی بریده می شوند و دسته چاقو به طور جداگانه متصل می شود.

هر دو چاقوهای مهر و موم شده و جعلی مزایای منحصر به فرد خود را دارند، بنابراین تقریباً یک موضوع ترجیح شخصی است.

تیغه آهنگری چاقوی ویکتورینوکس حاوی کربن بیشتری است که فولاد را سخت‌تر می‌کند و به تیغه برای مدت طولانی‌تری تیز باقی می‌ماند. از آنجایی که به صورت یک تکه ساخته شده است، لغزش دست شما از دسته به تیغه دشوارتر است.

علاوه بر این، چاقوهای فرفورژه اغلب سنگین‌تر هستند و به آنها تعادل و وزن عالی در دست می‌دهند. و یک سبک زیبا کیفیت عالی آن را بیان می کند. یک چاقوی سرآشپز جعلی خوب معتبر و الهام بخش است. این نشان دهنده لذت افرادی است که عاشق آشپزی با ابزار مناسب هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.