یخچال صنعتی تهران ممتاز رکورد دار فروش در کشور کره شد!

یخچال و فریزرهای تجاری نشان انرژی استار را دریافت می کنند و معمولاً حدود 40٪ نسبت به مدل های استاندارد انرژی کارآمدتر هستند.

به لطف کمپرسورها و عایق‌های بهبود یافته، یخچال صنعتی تهران ممتاز امروزه نسبت به یخچال‌های قبلی از نظر انرژی کارآمدتر هستند.

این نکات جدید نگهداری از فریزر به این معنی است که به نفع شرکت ها است که مصرف انرژی محصولات خود را تا حد امکان کاهش دهند، این محصولات تاثیر مثبتی بر محیط زیست دارند و طول عمر تجهیزات شما را افزایش می دهند.

یخچال و فریزرهای تجاری باید دائما سرد باشند، بنابراین 24 ساعت شبانه روز و 365 روز سال کار می کنند، جای تعجب نیست که آنها یکی از انرژی برترین محصولات در بازار هستند.

برنامه Energy Star از سال 1992 به بهبود کارایی در بیش از 60 دسته محصول کمک کرده است.

بین سال های 1993 تا 2009، مصرف انرژی حدود 14 درصد برای هر خانوار کاهش یافته است، در حال حاضر حدود 80 درصد از یخچال ها دارای استاندارد انرژی استار هستند.

تجهیزات تبرید تجاری حتی انرژی بیشتری نسبت به یخچال های خانگی مصرف می کنند، مانند انواع مورد استفاده در سوپرمارکت ها، یخچال های تجاری بزرگ می توانند تا 17000 کیلووات ساعت برق در سال مصرف کنند.

فریزرهای تجاری بزرگتر حتی بیشتر مصرف می کنند – تا 38000 کیلووات ساعت برق در سال.

این مصرف انرژی به این معنی است که یخچال های تجاری تقریباً 40 درصد از کل مصرف انرژی کسب و کار را برای سوپرمارکت ها، خواربارفروشی ها و فروشگاه های رفاه به خود اختصاص می دهند و سهم زیادی در قبض انرژی دارند.

چک لیست تعمیر و نگهداری فریزر توکار بهترین گزینه برای کاهش هزینه های تعمیر کولر تجاری است.

در حالی که یک محصول تبرید تجاری کم مصرف ممکن است هزینه اولیه بیشتری داشته باشد.

صرفه جویی در مصرف انرژی در طول عمر معمولا بیشتر از متعادل کردن هزینه است، به همین دلیل است که سرمایه گذاری در یک یخچال یا فریزر با انرژی کارآمد یکی از بهترین راه ها برای صرفه جویی در هزینه و رقابتی شدن بیشتر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.